Известие

Collapse
No announcement yet.

помощ за имобилайзер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помощ за имобилайзер

    колеги изчетох всичко написано ходих при хиляда човека никои не може да ми помогне ако някои от вас може да ми каже колата е 166 2000 година 2.0tc 16v
    неще и неще да запали трябвало да си сменя компютъра и имобилайзера и нямало да има проблем кажете ми ся аз ко да правя накрая ще е бракувам и продам на части

  • #2
    ако ти свети ключето на дисплея (вляво долу) посточнно дори след като вкараш ключа тогава е имобилайзера.
    В този случай се прави първо профилактика - сваляш долната кора на волана. Намираш тънкия кабел закачен за гривната сложена върху контактния ключ. Изваждаш го да лежи свободно извън пакета кабели. Почистваш гривната механично от прах и други. Изключваш буксата която е на кабела в противоположния край на гривната и отново я включваш (някъде под волана е). Поставяш отново гривната на място и опитваш с ключа. Ако след това ключето на дисплея изгасне чудесно. Ако не повтори операцията още 1-2 пъти и ако пак няма ефект трябва да го скопиш софтуерно.
    Ако обаче ключето гасне след поставяне на ключа и подаване на контакт, проблема ти е на друго място.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #3
      колега всичко от казаното съм направил но сега ключето не светва а освен това свети и дюзата като закача лаптопа показва грешка electronic key или него прочита

      Comment


      • #4
        Колега не се отчайвай. Има решения за това ЕКУ да запали и без имобилайзер. Имаш ЛС.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Имам същия проблем,как може да се елиминира въпросния имобилайзер.

          Comment


          • #6
            Ако си знаеш кода от картата, можеш да запалиш колата и при положение, че имаш проблем с транспондера или имобилайзера и да се придвижиш така докато си решиш проблема.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Слага се едно мисля, че емулатор се казва, виждал съм го (малка платчица с 3 кабелчета, слага се на ЕКУ-то). Имобилайзера се игнорира напълно с него, можеш да запалиш и с отверка ако си по-настоятелен
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #8
                От време на време при даване на контакт,не гасне индикация жълт ключ на таблото,вадене на ключа,няколко пъти и в един момент изгасва индикацията,колата си пали,но до кога.

                ---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

                Кода на картата си го знам,но по на там какво се прави.

                Comment


                • #9
                  След като знаеш аварийния код, можеш да запалиш колата, като изпълниш следната процедура:

                  1. Read the emergency code on the Code Car.
                  2. Turn the key to the ON position; press the accelerator pedal and keep it pressed.
                  The injection failure warning light should come on for 4 seconds, then go out briefly (150 ms.) and come on again for another 4 seconds.
                  3. When the warning light goes out, release the accelerator pedal.
                  4. When the pedal is released, the warning light should start to flash (at a frequency of 0.8 Hz).
                  5. After a number of flashes equivalent to the first figure of the code on the Code Card, fully depress the accelerator pedal and keep it depressed.
                  6. The injection warning light should come on again for 4 seconds and then go out to indicate that the first figure has been accepted.
                  7. When the warning light goes out, release the accelerator pedal.
                  8 When the pedal is released, the warning light will start to flash again as before (frequency 0.8 Hz).
                  9 After a number of flashes equal to the second figure, press the accelerator pedal; the warning light should come on for 4 seconds to indicate that the second figure has been accepted.
                  10 Repate the above for the other figures in the emergency code.
                  11. When the pedal is released after the last figure has been accepted, the warning light should flash for around 4 seconds at twice the frequency (1.6 Hz) to indicate that the entire code has been accepted. If, on the other hand, the warning light remains on, this means that the code has been rejected.
                  12. If the code has been accepted, start up if the engine; if this is not the case, turn the ignition to the OFF position and try the operation again.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    ако е само да я запали може и с допълнителния ключ(ако го има) . То е едно малко черно и наподобява флашка малка. Сваля се капака за бушоните под волана и там има един прорез където се пъха това ключе. След като се чуе изписукване може да си запали колата. Това е само в аварийна ситуация.
                    А премахване на ИМО става чрез софтуерно скопяване. Има хора по сервизите, които правят това срещу 100-150лв.
                    sigpic
                    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                      ако ти свети ключето на дисплея (вляво долу) посточнно дори след като вкараш ключа тогава е имобилайзера.
                      В този случай се прави първо профилактика - сваляш долната кора на волана. Намираш тънкия кабел закачен за гривната сложена върху контактния ключ. Изваждаш го да лежи свободно извън пакета кабели. Почистваш гривната механично от прах и други. Изключваш буксата която е на кабела в противоположния край на гривната и отново я включваш (някъде под волана е). Поставяш отново гривната на място и опитваш с ключа. Ако след това ключето на дисплея изгасне чудесно. Ако не повтори операцията още 1-2 пъти и ако пак няма ефект трябва да го скопиш софтуерно.
                      Ако обаче ключето гасне след поставяне на ключа и подаване на контакт, проблема ти е на друго място.
                      Колеги, бихте ли споделили как се сваля гривната на имобилайзера, тази около ключа, днес се мъчих но не успях, искам да я почистя защото ми направи проблем вчера на два пъти!
                      Alfa 166jtd,1999

                      Comment


                      • #12
                        Виж първо буксата на кутийката под волана, по лесно е
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=11
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Добре колега, утре ще погледна! Иначе говорих с един майстор, каза ми за 80- 100лв ти махам всичко и си караш с обикновен ключ! Но първо ще напръскам с WD навсякаде, дано изчезне проблема!
                          Alfa 166jtd,1999

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                            Добре колега, утре ще погледна! Иначе говорих с един майстор, каза ми за 80- 100лв ти махам всичко и си караш с обикновен ключ! Но първо ще напръскам с WD навсякаде, дано изчезне проблема!
                            моята се оправи като раздвижих и напръсках буксата, преди да я оправя от 10 опита палеше веднъж, аз пръсках с контактен спрей Нигрин
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Днес напръсках и двете букси излизащи от имобилайзера и цял ден не съм имал проблеми! Дано всичко е наред! Мерси колега!
                              Alfa 166jtd,1999

                              Comment

                              Working...
                              X